Esseresplendida módny dom
Hlasuj tu
Cena verejnosti – Intebold Awards 2025
🎁 Hlasuj a vyhraj VIP vstupenku na Intebold Festival!
Tvoj hlas bude platný len pri zadaní platného emailu.
Viac hlasov z jedného zariadenia sa započíta ako jeden.
Hlasovanie otvorené do 10.10.2025
Projekty v kategórii
Intebold Awards 2023
Inštitúcie, obchody a inštalácie (Public, shop or show)
Artup Galéria | Curly lab – kaderníctvo pre kučeravé vlasy | Galéria Ignáca Bizmayera – Figuralisti | AFLOAT | SOM STORE X D415 | SAMOOBSLUŽNÝ SHOWROOM | Esseresplendida módny dom | Eyerim | Ordinácia pediatra | SPP Zákaznícke Centrum
- Bývanie (Living)
- Pracovisko (Workplaces)
- Hotely a reštaurácie (Hospitality)
- Inštitúcie, obchody a inštalácie (Public, shop or show)
- Inštitúcie, obchody a inštalácie (Public, shop or show)
- Študentský projekt (Student projects)
Autorský popis
Cieľom návrhu bolo vytvorenie takého priestoru a interiéru, ktorý by svojím konceptom, eleganciou a jednoduchosťou podčiarkol eleganciu a exkluzivitu značky Esseresplendida. Interiér mal byť čistý, nadčasový a elegantný tak aby bol len doplnkom oblečenia a korešpondoval s charakteristikou značky. Pri tejto požiadavke sme pocítili symbiózu medzi nami a klientkou. Interiér sa nachádza v rekreačnej oblasti Donovaly, kde je silným udávajúcim trendom v interiéroch práve masívne drevo, kameň a prírodné prvky. Zvolili sme trochu iný prístup a interiér sa vymyká spomedzi ostatných. Jeho rozloha je 104 m2 a vznikol spojením dvoch komerčných priestorov. Dobrým základom pri tvorbe interiéru bol betónový strop, ktorý sme po úprave nechali vyniknúť všade, kde to bolo stavebne možné. Čo sa týka konceptu materiálov a farebnosti, vsadili sme na kombináciu betónu (strop a podlahy), mramoru so zlatou žilou, čiernej farby (ako akcentu na štendroch) a nesmela chýbať zlatá doplnková farba na figurínach, ktorá ma podčiarknuť charakter značky. Celé sme to prepojili nábytkom a obkladmi v jemnej nude farebnosti. Ďalšou požiadavkou bolo vytvorenie interiéru, ktorý by mohol ponúknuť zázemie pre fotenie oblečenia a bol do istej miery variabilný pre prípadné eventy spojené s módou. Táto požiadavka bola určujúca pri vytváraní funkčnej dispozície. Veľké presklenia sme využili k vystaveniu figurín. Zvyšok interiéru je rozdelený na tri časti . V stupnej centrálnej časti sa nachádza dominantné pódium , kde sú odprezentované tie najlepšie kúsky a zároveň táto časť slúži na fotenie značky. V tejto časti nesmel chýbať ani predajný pult so zázemím. Interiér ponúka množstvo úložného priestoru, ktorý sme elegantne schovali za obklady. V zadnej časti sa nachádzajú kabínky a sedenie, ktoré ponúka možnosť oddychu so spojením dobrej kávy a koňaku. A poslednou treťou časťou je zadná časť, kde sa nachádzajú štendre. Veríme, že sa Vám interiér bude páčiť a pri návšteve Donovalov si nájdete čas na malú zástavku.
Author Description
The goal of the design was to create such a space and interior that would underline the elegance and exclusivity of the Esseresplendida brand with its concept, elegance and simplicity. The interior was supposed to be clean, timeless and elegant so that it was only an accessory to the clothes and corresponded with the characteristics of the brand. With this request, we felt a symbiosis between us and the client. The interior is located in the recreational area of Donovaly, where solid wood, stone and natural elements are a strong trend-setting interior. We took a slightly different approach and the interior stands out from the crowd. Its area is 104 m2 and it was created by joining two commercial spaces. A good basis for creating the interior was the concrete ceiling, which, after modification, we let stand out wherever it was structurally possible. As for the concept of materials and colors, we bet on a combination of concrete (ceiling and floor), marble with a golden vein, black color (as an accent on the posts) and the gold complementary color on the mannequins, which would underline the character of the brand, had to be missing. We connected the whole thing with furniture and tiles in a soft neutral color. Another requirement was the creation of an interior that could offer a backdrop for clothing photography and was somewhat variable for possible fashion-related events. This requirement was decisive in the creation of the functional layout. We used the large windows to display mannequins. The rest of the interior is divided into three parts. In the central part of the stage, there is a dominant stage where the best pieces are presented, and at the same time this part is used for taking photos of the brand. In this part, there was also a sales counter with facilities. The interior offers a lot of storage space, which we have elegantly hidden behind the tiles. In the back part there are booths and seating, which offers the opportunity to relax with a combination of good coffee and cognac. And the last third part is the back part where the studs are located.