SPP Zákaznícke Centrum
Hlasuj tu
Cena verejnosti – Intebold Awards 2025
🎁 Hlasuj a vyhraj VIP vstupenku na Intebold Festival!
Tvoj hlas bude platný len pri zadaní platného emailu.
Viac hlasov z jedného zariadenia sa započíta ako jeden.
Hlasovanie otvorené do 10.10.2025
Projekty v kategórii
Intebold Awards 2025
Inštitúcie, obchody a inštalácie (Public, shop or show)
Ordinácia pediatra | Rekonštrukcia jedálne ZŠ Tbiliská | Fanshop ŠK Slovan | Sanctuary | Showroom BUNT | Átrium Slovenskej Sporiteľne | POSH BEAUTY | SPP Zákaznícke Centrum
- Bývanie (Living)
- Pracovisko (Workplaces)
- Hotely a reštaurácie (Hospitality)
- Inštitúcie, obchody a inštalácie (Public, shop or show)
- Študentský projekt (Student projects)
Autorský popis
Zákaznícke centrum - služby + ekosystém / retail + marketing - interiér
služby
- klient / pracovník
- spokojnosť
- prehľadnosť
- zrozumiteľnosť
- jednoduchosť
- promptnosť
- diskrétnosť
ekosystém
- energia
- edukácia
- environmentalistika
Cieľom nového dizajnu Zákaznických centier na Slovensku je, aby v sebe skĺbili a sprostredkovali klientovi všetky služby, produkty, aktivity, inovácie, hodnoty, pocity, zážitky a atmosféru prezentovanú a dodávanú značkou SPP.
Interiér je rozdelený na dve časti, ktoré sú opticky oddelené, ale popri tom sú vzájomne prepojené.
Prvá časť / vstupná je marketingová zóna s čakaním.
Druhá časť je retailová zóna so službami.
Interiér je jednoduchý a prehľadný.
Marketingová zóna sa v sebe snaží sprostredkovať všetky veci „ekosystému SPP“ rôznymi prostriedkami_ dotykové LED monitory, Montessori stena, interaktívny stolík, tablety, LED roleta...
Retail zóna je systém jednoduchých a modulárnych klientských pracovísk na promptné a diskrétne vyriešenie potrieb klientov a predaj produktov.
Obe zóny sú dizajnovo vzájomne prepojené materiálovým, dizajnovým a grafickým riešením.
Súčasťou zóny je aj grafický back round, ktorý pomocou grafiky dotvára celý dizajn interiéru a sprostredkováva hodnoty, aktivity, inovácie, pocity, zážitky a atmosféru značky SPP.
Všetky prvky použité v návrhu nového dizajnu Zákazníckych centier sú navrhnuté tak, aby v drobných obmenách mohli byť požívané v rôznych typoch a veľkostiach Zákazníckych centier.
Veríme, že nové Zákaznícke centrá budú pre klientov miestom, kde okrem základných služieb budú môcť vnímať pozitívne zážitky s novými produktami, inovatívnosťou smerujúcimi k Čistej energii.
Author Description
Customer Center – Services + Ecosystem / Retail + Marketing – Interior
Services
Customer / Staff
Satisfaction
Clarity
Understandability
Simplicity
Promptness
Privacy
Ecosystem
Energy
Education
Environmentalism
The goal of the new design for Customer Centers in Slovakia is to combine and convey to the customer all services, products, activities, innovations, values, feelings, experiences, and atmosphere presented and delivered by the SPP brand.
The interior is divided into two parts, which are visually separated but still interconnected.
The first part, the entry zone, is a marketing area with a waiting section.
The second part is the retail zone with service desks.
The interior is simple and clear.
The marketing zone aims to present all the elements of the “SPP ecosystem” through various means: touch LED monitors, a Montessori wall, an interactive table, tablets, LED screen blinds, etc.
The retail zone consists of a system of simple, modular customer service desks designed for prompt and discreet resolution of client needs and product sales.
Both zones are visually connected through consistent materials, design, and graphic solutions.
The interior also features a graphic background that uses visuals to enhance the overall design and communicate the values, activities, innovations, feelings, experiences, and atmosphere of the SPP brand.
All the elements used in the design of the new Customer Centers have been conceived so that, with slight adjustments, they can be used in different types and sizes of Customer Centers.
We believe that the new Customer Centers will be places where, in addition to basic services, clients can experience positive interactions with new products and innovations aimed at achieving Clean Energy.