Autorský popis
- Na zákazníka orientovaný interiér.
- Absencia vizuálne „hluchých“ miest.
- Transparentná dispozícia - cukrár - kuchár je súčasťou zážitku, je to prvá vec, ktorú zákazník môže vidieť pri vstupe a v druhom pláne za zábarím je stále súčasťou interiéru. Komunikujeme tým transparentnosť procesov, hygienu a remeselnosť.
- S riešením interiéru sme sa sústredili na na veci, ktoré „predávajú“, čo znamená prichádzaju do kontaktu so zákazníkom - tie ktorých sa dotýka (stolové dosky, čalúnenie) - tam sme použili kvalitné, ťažšie a trvanlivejšie materály.
- Potom sme ďalej citlivo pracovali s vecami, ktoré zákazník môže vidieť - všetky možné pohľady, priehľady, aby tam vznikali jasne pomenovateľné objekty - v podstate solitéry - čo je znakom pre zrozumiteľnosť interiéru: stena s policou, stena s neónom, stena so zrkadlovým logom, bar- kuchyňa, sedacia vlnovka. Pri príliš veľkých celkoch, ako je zadná železobetónová obvodová stena, sme potom pristúpili k rytmizácii v malom počte intervalov a akcentu prirodzených elementov ako je stred rytmu steny, aby sa do priestoru vniesla opäť hierarchia - pre uchopenie zmyslami zákazníka. Čiže on bude vedieť, že sedí pri stolíku za druhým pilastrom od loga.
- Vizuálne napätie, ktoré prirodzene vzniká na všetkých rohoch a hranách sme na mnohých miestach modulovali ukončením rohu štvrťkruhom - a preto napriek prísnej ortogonálnej geometrii dispozície, priestor nepôsobí tvrdo.
- Dôraz na chromatickú kvalitu osvetlenia, a tiež aby zákazník nebol niekde oslepovaný bodovými zdrojmi.
- Sedenie pre zákazníkov je rôznorodé a zónované, uzkostlivo sme sa vyhýbali takzvanému „jedálňovému efektu“, ktorý vzniká pri prĺišnom opakovaní rovnakej situácie stolovania nezakotvenej o žiadne pevné a bezpečné línie.
- Prepojenie exteriér interiér aj v kolorkóde nábytku
- Presvedčili sme sa s majiteľkou, že nedokonalé technické elementy, ako sú obnažené inštalácie elektro a VZT pod stropom, keď zákazník sedí a dotýka sa kvalitného a príjemne osvetléného, neprekážajú príjemnému pocitu v prevádzke.